LES MILLS

EN VÄRLD AV GRUPPTRÄNING

BODYPUMP

BODYPUMP® 30/45/60 min

Renodlat styrketräningspass, där du tränar igenom alla de stora muskelgrupperna, till peppande musik. Du använder en skivstång försedd med individuellt anpassade vikter. Enkelt och effektivt.
 

HÄR TRÄNAR DU BODYPUMP
HÖLLVIKEN
SKANÖR
VÄSTRA INGELSTAD

%

KONDITION

%

STYRKA

%

SVÅRIGHET

%

GLÄDJE

BODYATTACK

BODYATTACK® 30/60 min

Konditionspass med enkel koreografi till drivande musik. Passet har även renodlade styrkelåtar för överkropp, ben och bål. Eftersom du tränar med hög puls blir passet energiskt och fettförbrännande!
 

HÄR TRÄNAR DU BODYATTACK
HÖLLVIKEN

%

KONDITION

%

STYRKA

%

SVÅRIGHET

%

GLÄDJE

BODYSTEP

BODYSTEP® 60 min

Konditionspass med enkla steg till peppande musik. Du använder en stepbräda. Passet har även renodlade styrkelåtar för överkropp, ben och bål. En del högpulsträning. Effektivt och energiskt!

HÄR TRÄNAR DU BODYSTEP
HÖLLVIKEN

%

KONDITION

%

STYRKA

%

SVÅRIGHET

%

GLÄDJE

BODYCOMBAT

BODYCOMBAT® 60 min

Ett explosivt och frigörande pass. Kampsportsinspirerat med autentiska slag och sparkar utan kontakt. Du gör övningar från Boxning, Taekwondo, Karate,  KungFu, MMA, ThaiBoxning, Capoeira och andra kampsporter. Styrka och kondition i fantastisk harmoni med mycket bål-träning. Musiken är en av de viktigaste ingredienserna i Combat-passen med sina tunga och euforiska tongångar.  Energiskt och aggressionstömmande!
 

HÄR TRÄNAR DU BODYCOMBAT
HÖLLVIKEN
SKANÖR

%

KONDITION

%

STYRKA

%

SVÅRIGHET

%

EUFORI

BODYBALANCE

BODYBALANCE®, 60 min

Pass med inspirationer från yoga, tai chi och pilates. Du tränar balans, styrka, rörlighet och avspänning. Du tränar även din koncentration och närvaroförmåga.

HÄR TRÄNAR DU BODYBALANCE
HÖLLVIKEN
SKANÖR
VÄSTRA INGELSTAD

%

KONDITION

%

STYRKA

%

SVÅRIGHET

%

GLÄDJE

CXWORX

CXWORX®, 30 min

Renodlat styrkepass där du med hjälp av gummiband och egna kroppstyngden tränar kroppens kärna (core) dvs. mage, rygg och rumpa.
 

HÄR TRÄNAR DU CXWORX
HÖLLVIKEN
SKANÖR

%

KONDITION

%

STYRKA

%

SVÅRIGHET

%

GLÄDJE

GRIT

GRIT® Strength, 30 min

Högintenstiv intervallträning för dig som redan är vältränad. Passet är designat för att bygga upp din muskelstyrka, syreupptagning och uthållighet. Du använder skivstång, viktplatta och steplåda för att öka träningseffekten. Prestera fortare på en högre nivå.

GRIT® Plyo, 30 min

Högintenstiv intervallträning för dig som redan är vältränad. Passet är uppbyggt av rörelser som ökar din spänst. Du använder en steplåda och ibland även en viktplatta för att öka intensiteten och belastningen. Bli starkare, snabbare och mer explosiv.
 

GRIT® Cardio, 30 min

Högintensiv intervallträning för dig som förbättra din kondition. Ingen utrustning krävs istället använder du din egen kroppsvikt och tränar högintensivt för att förbättra din kondition. Den unika sammansättningen av rörelser ger dig en hög energiförbrukning som fortsätter efter att passet är slut. Det är vetenskapligt bevisat att passet levererar snabba resultat, förbättrar din kondition, fysik och förbränning.

HÄR TRÄNAR DU GRIT
HÖLLVIKEN
SKANÖR

%

KONDITION

%

STYRKA

%

SVÅRIGHET

%

EUFORI

RPM

RPM®, 50-55 min

Utmanande spinningpass med ännu mer inriktning på kondition. Passet motsvarar 20-25 km cykling utomhus i varierad terräng.

HÄR TRÄNAR DU RPM
HÖLLVIKEN

%

KONDITION

%

STYRKA

%

SVÅRIGHET

%

GLÄDJE