SPINNING

Alla passen använder Activio© pulssystem för att du enklare ska kunna hitta rätt zon att träna i. Passen du kan välja på är mellan 30 och 60 minuter långa, och alltid med tid att värma upp och varva ner. Uppför, utför och allt för att förbättra konditionen och styrkan i ben, hjärta och hjärna.

45- och 60 minuter

Dessa pass är den vanliga längden på våra klasser. Klassisk inomhuscykling som passar alla, och där instruktören sätter sin egen prägel på passet med musik och profil.

30 minuter

Pass gjorda för en jämnare ansträngning. På lördagar är det extra fokus teknik och inställningar. Passar därför extra bra för att komma igång – och hålla igång.
 

HÄR TRÄNAR DU SPINNING
FORMTOPPEN – HÖLLVIKEN

HIT 30, 30 min

Högintensiv intervallträning. Utmanande för hela kroppen. Korta intervaller av mycket hårt arbete följt av vila

Spinning Senior, 45 min

Pass för att förbättra uthållighet och behålla styrka i muskler och hjärta

 
RPM®

Pass som alltid har delar av klättring och tempointervaller. RPM är förkoreograferade pass av LesMills

 

Lördagar 30 minuter

Vill du komma igång med cykling? Behöver du rehab? Vill du ha en extra halvtimme på cykeln med jämn ansträngning?

På lördagar har vi extra fokus på teknik och inställningar. Kom igång. Håll igång.

%

KONDITION

%

STYRKA

%

SVÅRIGHET

%

GLÄDJE