ÖVRIG  GRUPPTRÄNING

Här hittar du övriga gruppträningspass. Allt från träning för nyblivna mammor till funktionell träning och styrka. Vi erbjuder pass för dig som vill komma igång med varierad träning men också för dig som söker nya utmaningar! 

 

X-intervall

Passet inleds med uppvärmning och teknikträning, därefter arbetar vi med marknadens mest effektiva redskap så som snakeropes, TRX, kettlebells, gummiband m.m. Varierande funktionella rörelser under hög intensitet. Passet är anpassat för både nybörjare och vana motionärer. Passet är 45 min.

Funktionell träning

En komplett och funktionell styrketräningsklass där du använder dig av en stepbräda och en viktplatta. Passet är upplagt efter hur kroppen är byggd och fungerar. Målet är att stärka och balansera kroppens alla funktioner. Du tränar styrka, balans, kondition, stabilitet och rörlighet. Passet bygger på enkla och atletiska rörelser och passar alla. Passet är 60 min.

Cirkelträning

Perfekt för dig som vill träna styrketräning i grupp i ett medel till högt tempo, anpassat till individuell nivå. Ett träningspass som tränar hela kroppen, både muskulärt och konditionsmässigt. Passet är 40 min.

TRX®

Styrkeklass i grupp där man använder sig av den egna kroppstyngden, gravitation och speciella remmar för att träna upp hela kroppens styrka, balans, stabilitet och flexibilitet. TRX Challenge utmanar i olika typer av intervaller kombinerade med styrkeövningar och passens upplägg kan variera från gång till gång, alltid med fokus på TRX som grund. Passet är 45 min.

Formtoppen strength

Ett pass för dig som vill bli starkare och bygga mer muskler. Basövningar varvas med isoleringsövningar för optimal effekt.  Passet är 60 min.

Mammastyrka

Passet är utformat för att stärka och få igång kroppen efter en förlossning. På passen har vi fokus på funktionell styrka och bålstabilitet med inslag av pulshöjande moment. Vi rekommenderar att du som är nybliven mamma har varit på efterkontrollen innan du är med på passet. Du kan själv välja om du vill att ditt barn är med i rörelserna, ligger bredvid eller kanske sover. Det är bra om barnen fortfarande ligger stilla och inte kan krypa iväg, annars inga åldersgränser. Passet är 45 min.

%

GLÄDJE